استاندار يزد  به ضرورت فرهنگ سازي در خصوص مقاوم سازي در ساخت و سازها و پرداخت به موقع ماليات تاکید کرد .

یزدفردا :به گزارش روابط عمومي استانداري يزد، "محمدرضا فلاح زاده" در نشست هم انديشي اعضاي شوراري اسلامي شهر، شهردار و فرماندار يزد با استاندار كه روز پنجشنبه در سالن شهيد موحدين استانداري برگزار شد گفت: برگزاري 153جلسه رسمي و 285 جلسه كميته هاي زير مجموعه شوراي شهر نشان دهنده فعاليت مستمر اعضاي شوراي شهر يزد است.

وي از وحدت اعضاي شوراي شهر يزد به منظور پيگيري و حل مشكلات شهري و مردم قدرداني كرد.

استاندار يزد در بخش ديگري از سخنان خود به ضرورت فرهنگ سازي در خصوص مقاوم سازي در ساخت و سازها و پرداخت به موقع ماليات اشاره كرد و افزود: صدا و سيما و ديگر رسانه ها بايد با همكاري مسوولان مربوطه در اين راستا كمك كنند.

فلاح زاده همچنين نقش موثر روحانيان در فرهنگ سازي جامعه اسلامي را يادآور شد و گفت: با توجه به اينكه جامعه ما مملو از مردماني دين محور و باتقوا است علما و روحانيان مي توانند پس از گذراندن دوره هاي آموزشي در خصوص اهميت مقوله مقاوم سازي در ساخت و سازها، اين موارد را به اطلاع عامه مردم برسانند.

اعضاي شوراي اسلامي شهر يزد نيز در اين نشست، ديدگاهها و نظرات خود در خصوص مسائل شهري و مديريتي از جمله طرح توسعه و مديريت واحد شهري، حمايت استانداري از شوراي اسلامي شهر و شهرداري ها، لزوم پرداخت عوارض، نرخ تاكسي ها و مشكلات زيست محيطي كه برخي شركت ها و كارخانجات براي مردم بوجود آورده اند.مطرح و خواستار كمك مسوولان ارشد استان در حل اين موارد شدند كه استاندار يزد نيز ضمن پاسخگويي به موارد مطرح شده خواستار تشكيل كميته هايي در خصوص پيگيري و حل اين مشكلات از سوي معاونت هاي استانداري شد.

در اين نشست مقرر شد جلسات هم انديشي اعضاي شوراي شهر يزد با استاندار و اعضاي شوراهاي شهر شهرستان هاي ديگر استان با فرمانداران هر دو ماه يكبار به صورت منظم برگزار شود.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا